Thursday, May 15, 2008

TIPS MENURUNKAN BERAT BADAN

Tentu ramai yang pening kepala untuk memilih produk2 yang berada di pasaran bagi menurunkan berat badan. Terlalu banyak produk yang ada seperti trimm lemon drink, lax 5 & lax 9, merit, losyen mustajab, set diet biodex, tablet yusmira, teh herba orang kampung dan banyak lagi. Di sini saya ingin memberi sedikit tip yang berguna cara memilih produk :

1) Beli produk yang anda rasa YAKIN berkesan! Tanpa keyakinan 100 % produk tersebut tidak akan memberi kesan yg positif kepada anda walaupun beribu - ribu pengguna telah berjaya menurunkan berat badan.

2) Jangan KEDEKUT untuk mencuba pelbagai produk jika produk yang diguna sebelum ini kurang berkesan. Tahap imun badan manusia berbeza2...jika kawan anda menggunakan produk tersebut berjaya tidak semestinya anda juga akan berjaya. JANGAN BERPUTUS ASA!

3) Kurangkan makan nasi & makan malam! Makanlah nasi seminggu sekali. Anda boleh gantikan nasi dengan ayam atau sayur yang penting makanan tersebut tidak tinggi karbohidrat.. Tak tahan??Kalau nak cantik kenalah berkorban. INGAT!..disamping menggunakan produk menurunkan berat badan..KURANGKAN makan NASI!

HUBUNGI ALAMIC HERB :
Facebook "Kedai Jamu Rakyat" klik disini http://www.facebook.com/kedaijamurakyat 
atau datang terus ke Alamic Herb di LG, The Store, Plaza Alam Sentral, Shah Alam, Selangor.

No comments: